TÄRKEÄÄ
Huomioithan, että 1.1.2021 alkaen Iso-Britanniassa asuvat (ei Pohjois-Irlanti) ovat oikeutettuja tax free -ostoksiin Suomessa. Lue lisää

Tax free -lomakkeen täyttö on nyt helpompaa kuin koskaan aikaisemmin

Tax free -lomakkeeseen täytettävä asiakkaan tiedoista vain passinnumero ja asuinmaa.

Verottaja on keventänyt ohjeistustaan, eikä asiakkaan asuinkaupunki ole enää vaadittavien kenttien joukossa. Asiakas voi täyttää nimensä ja tarvittaessa osoitteensa ennen tax free -palautuksen hakua, mikä säästää aikaa myymälässä.

Muista kentistä myymälässä on täytettävä pakettien lukumäärä, myyjän allekirjoitus ja manuaalilomakkeissa päivämäärä.

Käytätkö vielä käsin kirjoitettavia lomakkeita?

Tarjoamme erilaisia sähköisiä ratkaisuja myymälän tarpeiden mukaisesti: voit ottaa käyttöön selainpohjaisen tax free -ohjelman, mobiilisovelluksen tai koneelle asennettavan ohjelman. Mobiilisovellus mahdollistaa mm. passin, viivakoodin ja luottokortin luvun kameralla, ja koneelle asennettavan ohjelman avulla voit kirjoittaa tax free -lomakkeita myös offline -tilassa.

Jos myymälässä on käytössä internet-yhteydellä varustettu tietokone tai tabletti ja A4, Star- tai Epson -kuittitulostin, ota yhteyttä ja kerromme mielellämme uusista tulostusratkaisuista!

Tax free -palvelun voi integroida myös suoraan kassajärjestelmään. Teemme yhteistyötä useiden kassajärjestelmätoimittajien kanssa ja kerromme mielellämme lisää myös tästä.